Satdigital - de Resource voor uw satvragen!
BeginpaginaArtikelenDownloadsScriptsPollForumsLeden
› Eerste aflevering 'In Godsnaam' krijgt juridisch

Satdigitaal forumOfftopicOfftopic Eerste aflevering 'In Godsnaam' krijgt juridisch
pagina's: 1
Geplaatst door: Reageren - Nieuwe Topic - Terug
master-magic
Beheerder status

De avatar van master-magic
Eerste aflevering 'In Godsnaam' krijgt juridisch IP: opgeslagen

De eerste aflevering van het gloednieuwe Eén-programma 'In Godsnaam' met Annemie Struyf krijgt mogelijk een juridisch staartje. Linsey Daman en Abdelali Yagoub, één van de koppels uit de eerste aflevering, stellen de VRT en de Gentse schepen van Burgerzaken in gebreken.

Aanleiding is het feit dat Yagoub voor de camera toegaf dat hij problemen had met zijn papieren. Zijn echtgenote verklaarde bovendien dat haar echtgenoot onder een andere naam heeft gewerkt en dat hij heeft gelogen over zijn geboortestad.

Deze uitspraken zorgden dinsdag voor heel wat ophef en de Gentse schepen van Burgerzaken, Catharina Segers liet weten dat er een nieuw dossier zou geopend worden rond dit huwelijk.

Het koppel nam ondertussen een advocaat onder de arm en die laat zowel de VRT als de schepen in gebreke stellen. 'Ik heb de VRT verzocht mij alle videobeelden en alle andere bijkomende communicatie over te maken. De beelden mogen op geen enkele wijze meer worden verwerkt, uitgezonden of verspreid.', aldus Abderrahim Lahlali, de advocaat van het koppel.

'De uitzending en het commentaar van de schepen hebben mijn cliënten onherstelbare morele en materiële schade toegebracht. Hun levenskwaliteit en het recht op een menswaardig bestaan is op onherroepelijke wijze aangetast', voegt hij er nog aan toe.

Bron: HLN

Greets master-magic Dreambox 8000S-C-T HD,TVV+HD,euro1080HD,telesat,en telenet IDTV (ADB 2000 HD).
Geplaatst op:
31-01-2010 07:11
Profiel - Privébericht sturen - Quote - Bewerken
  Reageren - Nieuwe Topic - Terug
pagina's: 1
              « Vorige | Volgende »

© 2007 - 2010 Satdigitaal versie 2.0.1 - Alle rechten voorbehouden.
De pagina is gegenereerd in 0.03544 seconden met 19 uitgevoerde MySQL query's.