Satdigital - de Resource voor uw satvragen!
BeginpaginaArtikelenDownloadsScriptsPollForumsLeden
› tv met dvb S

Satdigitaal forumTv VlaanderenAlgemeen tv met dvb S
pagina's: 1
Geplaatst door: Reageren - Nieuwe Topic - Terug
klets
Nieuw Lid
tv met dvb S IP: opgeslagen

Beste,

Ik heb interesse om een nieuwe led tv panasonic TX42D25 aan te schaffen. Ik zou dan een cam-module moeten aanschaffen om te decoderen, denk ik ( ben leek in het vak ).
Ik kijk nu satelliet met TV Vlaanderen pakket, via eenvoudige philips ontvanger. Weet iemand of ik met de smartcard van TV Vlaanderen verder kan bij hogergenoemde TV met ingebouwde tuner dvbS, anders zou aanschaffen te gek zijn, meen ik? Oplossingen?????!!!

Dank bij voorbaat om te reageren

Ludo

Geplaatst op:
20-06-2010 20:58
Profiel - Privébericht sturen - Quote - Bewerken
master-magic
Beheerder status

De avatar van master-magic
Re: tv met dvb S IP: opgeslagen

normaal met een CI module van TVV zou je dan tv kunnen kijken naar de zenders via sat als daar een DVB-S tuner in die tv zit.

als ik de specs zie van Deze TV dan zie ik dus DVB-T,Sat en cable staan.

Greets master-magic Dreambox 8000S-C-T HD,TVV+HD,euro1080HD,telesat,en telenet IDTV (ADB 2000 HD).
Geplaatst op:
21-06-2010 03:54
Bowdigi
Normaal Lid

De avatar van Bowdigi
Re: tv met dvb S IP: opgeslagen

En ZEKER TESTEN of hij het doet met een TVV-module (of andere) en de TVV-kaart. Een beetje goede zaak kan je zeker die mogelijkheid bieden ter plaatse, kaart heb je dus dat mag geen probleem vormen.. Niet alle toestellen werken even goed met de TVV-handel en indien niet goedgekeurd kan een blijvende goede werking ook niet gegarandeerd worden. Doe dus zeker je flips-ontvanger niet te snel weg mocht je tot aankoop overgaan (als vermelde tv over een dvb-S-tuner beschikt) Bekijk ook eens de kwaliteit van het beeld op de nieuwe tv met TVV erop, SD zou wel eens kunnen tegenvallen als je nu nog op een gewone tv keek.

Een vrij Europa met vrije providerkeuze dat zou het zijn
Geplaatst op:
21-06-2010 08:19
  Reageren - Nieuwe Topic - Terug
pagina's: 1
              « Vorige | Volgende »

© 2007 - 2010 Satdigitaal versie 2.0.1 - Alle rechten voorbehouden.
De pagina is gegenereerd in 0.03337 seconden met 19 uitgevoerde MySQL query's.